Beauty Up My Life Headline Animator

Beauty Up My Life

Monday, December 22, 2008

笨女人呀笨女人

你认为,朋友的多和少,是因为我的态度吗?

你认为,你身边的朋友,是你真正的朋友吗?

你认为,我口中说没有朋友,真的代表我没有朋友吗?

你认为,你所知道的,一切都是事实吗?

是真是假,老实说,你凭什么给我评论?

是真是假,老实说,我需要向你交待吗?

真搞不懂,你就真的认为你了解我,你认识我吗?

你就可以这样随便下定论,抹黑我吗?

拜托!

还没看过像你这样又笨又任性的笨女人!

你朋友多得很,或许他们对你并不是真心。

真心,也可以演出来。

我看过也见识过双面人,虽然我还很年轻。

我的朋友少,少得可怜,因为我宁可相信好的朋友不需要多,一个就够了。

太贪心,太多朋友,我无暇照顾每一个人的感受。

i honour quality much more than quantity.

如果你看得明白,应该还不会太笨。

不过也算了,笨女人,狭隘的心,看你啊,永远都不明白我了。

笨女人呀笨女人。。。

只有笨女人才会自以为是呀。。。

8 comments:

keropok face said...

wheee..

out of the sudden, u write in chinese... ape ke benda ni?

y u neva thought of pariah no.2's feeling, she doesnt know how to read chinese. u stupid pariah no.3

roasted chicken wings

心。葵 @ plue said...

为了要证明我的华语很厉害,我可以做翻译

哼!!!

rainingheaven said...

so kam tong..

心。葵 @ plue said...

funny ah u~

for pariah number 2: i said in my above comment...

In order to prove that my mandarin is hebat, i can do translation.

:D

rainingheaven said...

and yes pariah no 3. i understood your translation.

xoxo
pariah no 2

心。葵 @ plue said...

shit, we pariah gang now la.

okie, good to know you know what i meant.

and who said my language was bad. they no taste!

Anonymous said...

ahahaha.. u pariah guys.

what is the use of putting nickname, if your blog name is clearly stated there?

roasted chicken wings

心。葵 @ plue said...

roasted chicken wings, can i change ur name to roasted turkey wings?

dumb dumb. dumb woman.